GSA (Gielissen Stand Admin)


Gielissen Interiors & Exhibitions is dé specialist op het gebied van interieur, beurzen en tentoonstellingen. Opgericht in 1937 is het bedrijf uitgegroeid tot marktleider in Nederland en draait ook internationaal mee aan de top. Vanuit 13 vestigingen verspreid over 7 landen werken zij dagelijks aan interieurprojecten, beurspresentaties, evenementen en congressen en exhibitions & event services. Sterk uiteenlopende projecten zowel in vorm als in grootte, voor (inter)nationale opdrachtgevers en op locaties over de gehele wereld.

Custom software speciaal ontwikkeld voor beurzen

Om een complete beurs in te richten en te organiseren wordt er veel werk verricht om te zorgen dat iedere beursstand compleet is ingericht op de openingsdag. Gielissen biedt exposanten zowel maatwerk standbouw als universele stands alsmede vloerbedekking en meubelen. Daarnaast bestelt de exposant ook via Gielissen voor een bepaalde beurs de elektra-, internet- en watervoorzieningen.
Het GSA (Gielissen Stand Admin) softwarepakket is maatwerksoftware en biedt de mogelijkheid bestellingen te koppelen aan een klantenbestand. Via GSA is het mogelijk om artikelen te onderhouden maar ook om samengestelde artikelen, zogenaamde pakketten, in te voeren. De artikelen worden bij het bestellen aan het standnummer en de exposant gekoppeld. Hierdoor wordt het direct inzichtelijk wat er geleverd moet worden en op welke plek op de beursvloer.

Zelf in te stellen online webshop

Dankzij GSA is het mogelijk om alle bestellingen als inkooporders te genereren. Of de artikelen nu in een samenstelling zitten of ‘los’ zijn besteld. De bestellingen worden door de exposanten ingevoerd op het GOEM, Gielissen Online Exhibitors Manual. GOEM is ontwikkeld door Astecom Websites en bevat onder andere een webshop module waar exposanten artikelen en pakketten kunnen bestellen.
Via GSA kan er worden ingesteld binnen welke periode deze webshop online staat en in welke periode de artikelen besteld kunnen worden. Ook kan de indeling van het GOEM via GSA worden aangepast zodat deze keer op keer perfect aansluit op elke beurs.
Via het GOEM is het ook mogelijk om grafisch materiaal, zoals friesteksten en banners, te bestellen. Vanuit het GOEM worden er voorbeelden naar de exposant gestuurd ter controle en goedkeuring en wordt met behulp van GSA het grafisch materiaal gekoppeld aan de exposant.

Software op de beursvloer

Ook tijdens de opbouw van de beurs wordt er gebruikgemaakt van GSA. Hierdoor is het mogelijk is om ter plekke alle gegevens en bestellingen van de exposanten te controleren. Eventueel is het mogelijk om last-minute orders in te voeren (al dan niet tegen een verhoogd tarief). Medewerkers van Gielissen helpen dan ter plekke de exposant via verschillende servicebalies die allemaal met elkaar communiceren via GSA. Zo wordt een bestelling via de servicebalie direct ingevoerd en doorgestuurd naar een betaalbalie zodat de exposant ook ter plekke kan afrekenen.

Alle cijfers inzichtelijk

Een ander voordeel van GSA is dat er met een verscheidenheid aan overzichten zowel voor, tijdens als na afloop van een beurs of congres , financiële gegevens opgevraagd worden. Daardoor zijn dus meteen de kosten en opbrengsten inzichtelijk.