Project Description

Uitvaart & Zorg Software (UZS) is maatwerksoftware en is in opdracht van de klant gemaakt.
UZS is gemaakt voor een verzameling bedrijven die zich inzet voor de zorg bij het overlijden van personen.

Diensten/artikelen

De kern van UZS ligt bij de ingevoerde diensten en artikelen. Hierbij is aan te geven wat de tarieven/prijzen per dienst/artikel zijn, welk btw percentage er gebruikt moet worden.
Per dienst is aan te geven onder welk bedrijf deze gefactureerd dient te worden.

Klanten

Klanten worden via een onderhoudsprogramma aangemaakt. Het is mogelijk om per klant, per dienst, een korting in te geven. Per klant is het mogelijk om verschillende andere kortingsmogelijkheden in te voeren en om facturen automatisch te mailen.

Orderentry

Binnen de orderentry worden de verschillende diensten/artikelen geboekt.
Hier worden ook de begin- en eindtijden van de medewerkers ingevoerd, en wie de dienst heeft uitgevoerd.
Wanneer er bijvoorbeeld 2 diensten op een order worden geboekt die een verschillend uitvoerend bedrijf hebben dan worden er 2 aparte facturen aangemaakt.

Salarisadministratie

De roosters worden aangemaakt met de software van de Meldcentrale software van Astecom Business Software.
Het overzicht van de salarisadministratie wordt samengesteld aan de hand van de roosters en de ingevoerde tijden uit de orders. Het overzicht toont ook de gemaakte kilometers, gewerkte uren en eventuele extra vergoedingen.
De salarisspecificaties kunnen ook op de website gepubliceerd worden.

Cursussen

Het is mogelijk om cursussen aan te maken binnen het UZS. Hierbij is in te geven wat bijvoorbeeld de omschrijving, btw-code, cursus data/tijden en het tarief is.
Bij deze data is ook mogelijk om de plaats en de docent in te geven. Vervolgens worden er cursisten gekoppeld aan de cursus.

Cursisten

In het cursistenscherm worden de cursist gegevens ingevoerd. Hierbij zijn de persoonlijke gegevens van de cursist in te geven, alsmede de gegevens van het bedrijf waarvoor ze werken. Ook is in één oogopslag te zien welke cursussen de cursist momenteel volgt, en wat de resultaten zijn voor reeds gevolgde cursussen.
Op het cursistenscherm is een uitgebreid documenten opslag systeem ingebouwd. Hiermee kunnen word documenten/emails/facturen worden opgeslagen. Hier zijn met één druk op de knop nieuwe documenten aan toe te voegen.

Automatisch aanmaken orders

Het is mogelijk om alle cursussen van- tot een bepaalde datum automatisch te factureren. Hierbij is het ook mogelijk om individuele cursussen apart te factureren.
Cursussen kunnen worden gefactureerd aan cursisten, werkgevers of een ander adres.

Mailingen

Het is mogelijk om mailingen via Microsoft Word of via email aan te maken. Hierbij kan er naar specifieke doelgroepen mailingen worden verstuurd, er kan bijvoorbeeld worden gefilterd op cursussen en docenten/cursisten, waarbij er rekening gehouden wordt met de persoonlijke mailinglijst instellingen van de desbetreffende personen. Ook kan er worden gefilterd op van/tot datum, hiermee kan er bijvoorbeeld worden gezocht op personen die 3 jaar geleden een cursus hebben gevolgd en nu in aanmerking komen voor een vervolgcursus.